Op het hoofdkantoor van de Internationale Horecagroothandel Hanos, was ik werkzaam op de afdeling Marketing & Communicatie. Samen met de Online Marketeer beheerde ik alle online communicatiekanalen. Als Content Beheerder was ik onder anderen verantwoordelijk voor de website Hanos.nl.
De content van de website werd grotendeels bepaald door de Hanos Courant, de offline krant die ook in bladerboek op de website beschikbaar was. Nieuwsartikelen werden ingelezen in het CMS, geredigeerd en online gepubliceerd. Daarnaast plaatste ik activiteiten en vele aanbiedingen van meerdere doelgroepmailingen en de homepage werd regelmatig geüpdate.
Nieuwsberichten kwamen tot stand via interne contacten, binnen de afdeling M&C, op de andere afdelingen op het hoofdkantoor én vanuit de vestigingen. Extern onderhield ik contact met leveranciers voor nieuwsberichten en met het reclamebureau voor het aanleveren van afbeeldingen en (flash)banners.
Bij Hanos was ik verder verantwoordelijk voor het samenstellen en versturen van diverse doelgroepmailingen (en bijbehorende doorontwikkeling op basis van analyses), de accounts op Twitter en Facebook én ontwikkelde ik een Social Media Marketingplan.