Tijdens een Web Performance Onderzoek konden we meekijken en luisteren naar klanten die onze website beoordelen. Dit leverde waardevolle feedback op!
Deze verbeterpunten werden gecategoriseerd en in de afsluitende workshop werden actiepunten opgesteld op het gebied van navigatie, look & feel en content. Deze actiepunten zijn omgezet in concrete verbeteringen op onze website.
Onderweg naar @WUA in Amsterdam voor een Web Performance Onderzoek op centraalbeheer.nl
— Paul Overmars (@POtwello) October 30, 2014
Meekijken en luisteren naar klanten die onze website beoordelen. Waardevolle feedback! pic.twitter.com/Q97wZEcZ7z
— Paul Overmars (@POtwello) October 30, 2014
Klantonderzoek @WUA. pic.twitter.com/lsThr4HHQ3
— Benno Smit (@bennosmit) October 30, 2014
Afsluitende workshop voor het opstellen van actiepunten op het gebied van navigatie, look & feel en content. pic.twitter.com/TDoV3PfFsY
— Paul Overmars (@POtwello) October 30, 2014